FAQ- Často kladené otázky

FAQ- Často kladené otázky

Vážení zákazníci!
Pripravili sme pre Vás odpovede pre FAQ – Často kladené otázky.

faq_casto_kladen_otazky

Otázky ohľadom obchodu:

1. Ste výrobcovia značky Prity?

Nie sme výrobcovia značky Prity. Sme maloobchodná predajňa, ktorá sa zaoberá predajom širokého výberu krbových kachlí, krbových vložiek (liatinové aj oceľové), kotle na tuhé palivo, komínove systémy, šamotove platne, záhradne krby, grily a ďalší široký sortiment kachliarskeho materiálu. Viac o nás….

2. Je potrebné spraviť si objednávku cez eshop alebo si môžem prísť pre tovar priamo na predajňu?

Záleží na Vás, ako si vyberiete. Tovar Vám vieme poslať bez problémov kuriérskou službou alebo slovenskou poštou v závislosti od hmotnosti objednaného tovaru. Objednať tovar si viete cez náš e-shop alebo cez emailovú adresu info@ekokrbysro.sk Viac o možnostiach ohľadom dodania tovaru nájdete v obchodných podmienkach. Ak by ste si však chceli pozrieť daný tovar osobne, navštívte našu kamennú predajňu. V sekcii kontakt nájdete našu dostupnosť a otváraciu dobu.

3. Budete ma informovať o dodaní tovaru pred doručením?

Áno. Akonáhle je vaša objednávka spracovaná, odovzdáme zabalenú zásielku prepravcovi. Kuriér Vás bude kontaktovať telefonicky a dohodne si s Vami presný čas doručenia podľa zadanej dodacej adresy. 

4. Aká záruka sa vzťahuje na tovar?

Podrobný popis ohľadom záruky na tovar si viete prečítať v našich obchodných podmienkach. Poprípade si k tomu určite prečítajte aj popis ohľadne návodu ku kachliam značky Prity.

casto_kladene_otazky

Otázky ohľadom spotrebičov:

1. Je šamotová výstielka v teplovodných kachliach?

V teplovodných kachliach sa nachádza šamotová výstielka v závislosti od umiestnenia výmenníka v spotrebičoch. Šamotové tehly v oceľových spotrebičoch sa nachádzajú v oblasti roštu. Ak sa výmenník nachádza v oblasti bočných a zadných stien, v tom prípade na bočných stranách a na zadnej strane sa výstielka nenachádza. Ak je výmenník situovaný v hornej časti spotrebiča, v tom prípade býva šamotová výstielka aj na bočných stranách a na zadnej strane. V liatinových spotrebičoch nebýva šamotová výstielka.

2. Aké sú možnosti dodania náhradných dielov?

Nakoľko sme predajňa, ktorá spolupracuje s viacerými značkami známych na trhu, máme možnosť dodania náhradných dielov nami ponúkaných značiek. Avšak tieto náhradné diely je možné jedine objednať. Ceny a dodanie si viete u nás preveriť osobne, telefonicky, poprípade e-mailom. Všetky dostupnosti nájdete v sekcii kontakty.

Pre rýchlejšie vybavenie objednávok sú potrebné údaje: presný typ spotrebiča, rok výroby alebo kúpy, presný názov náhradného diela-poprípade fotografiu (ak neviete názov), rozmery, ak sú dané (napr. rošt).

3. Je možné zakúriť “na sucho” v teplovodných spotrebičoch?

Zákúrenie v teplovodných spotrebičoch je prísne ZAKÁZANÉ!!! Tento typ spotrebičov sa nesmie používať pre suché kúrenie a nemožno v nich na sucho zakúriť ani na skúšku. Ak sa pri týchto spotrebičoch zakúri na sucho, automaticky sa stráca nárok na záruku. Viac si prečítajte v našom návode.

4. Na čo slúži horný kruhový otvor na vrchu teplovodných spotrebičov?

Okrúhly otvor na teplovodných spotrebičoch je vyvinutý pre možnosť čistenie výmenníkov v spotrebičoch. Nakoľko spaliny prechádzajú popri výmenníku, sadza sa po čase rovnako usadí na výmenníku ako v dymovodoch. Otvor je bezpečný, nie je možnosť dymenia cez otvor, ak je správne uzavretý. Pre zníženie sadzí odporúčame pravidelné čistenie, prostriedky a pomôcky a na čistenie sadzí a kúrenie suchým drevom.

prityslovakia